Каспий теңізінің халықаралық көлік артериясы ретіндегі маңызының артуы, қазақстандық порттардың географиялық орналасуы және республиканың мұнай-газ секторының үлкен әлеуеті Қазақстандағы теңіз көлігі желісінің (Ақтау теңіз порттары) қарқынды дамуына жағдай жасайды. , Баутино мен Құрық соңғы жылдары нығайып, еліміздің Каспий теңізіндегі жүк айналымын 2017 жылғы 3 миллион тоннадан 2019 жылы 5,16 миллион тоннаға дейін кеңейтті, тасымалданған контейнерлер саны 2018 жылғы 15 мыңнан 2019 жылы 26 мыңға дейін өсті).
Жақын арада отандық кеме жасау қуаттарын, оның ішінде «Гидроприбор» ғылыми-зерттеу институты» АҚ мүмкіндіктерін, сондай-ақ кеме жасауда қолдануға болатын мамандандырылған прокат шығаратын болат фабрикаларын дамыту қажет.
Қазақстан Республикасында болат құюға арналған темір рудасының, сондай-ақ кеме жасауда лак-бояу материалдарының (ЛКМ) негізі болып табылатын мырыштың қоры бар. Оның үстіне, «Маңғыстау облысының кеме жасау зауыты» сияқты жұмыс істеп тұрған немесе тоқтап тұрған кәсіпорындардың базасында кеме жасау үшін жабындарды, ішкі өзен көлігін жаңартуға арналған шағын қайықтарды жеткізуге қатысу Қазақстанның мүддесіне сай.